Tuesday, February 26, 2008

Zeytindostu Genel Kurulu yapıldı


22 Şubat 2008 tarihinde yapılan Zeytindostu Derneği Genel Kurulunda bu dönemde görev yapacak yönetim kurulu ve denetim kurulu üyeleri seçildi.

Derneğe yakışan bir atmosferde gerçekleştirilen olağanüstü genel kurulda bayrağı devralacak dernek yöneticileri belirlendi. Divan başkanlığını Hasan Köşklü, yazman üyelikleri Emine Peynirci ve Nedim Zurnacı'nın yaptığı genel kurula katılan 101 üyesi, büyük bir dostluk havası içerisinde görüşlerini paylaştılar ve oylarını kullanarak görev alacak arkadaşlarını belirlediler.

SEÇİM SONUÇLARI

YÖNETİM KURULU (ASIL)
Metin ÖLKEN
Mustafa ALHAT
Mert EROĞLU
Ahmet ERTÜR
Semra KARA
Zeynep AKTÜRK
Baha OKTAV

YÖNETİM KURULU (YEDEK)
Mustafa TUĞLUM.
Emre UYGUN
Yılmaz DÖNMEZ
Süleyman ZEMİN
Tevfik ÇAĞLAN

DENETİM KURULU (ASIL)
Ali Nedim GÜRELİ
Mahmut SOLAKSUBAŞI
Evren GÜLDOĞAN

DENETİM KURULU (YEDEK)
Mustafa ŞENEL
Bahadır GEZİCİOĞLU
Hakan GÜLÖREN

No comments: