Friday, April 17, 2009

ZEYTİNCİLİK KURSUNA REKOR KATILIM‏

17 Nisan 2009,Cuma


Zeytindostu Derneği’nin Manisa Ticaret Borsası’nın ev sahipliğinde düzenlediği Zeytincilik kursu üreticilerden büyük ilgi gördü. Manisa Ticaret Borsası Toplantı Salonu’nu dolduran yaklaşık 500 üretici gün boyu süren eğitimlerin ardından sertifikalarını Zeytindostu Derneği Yönetim Kurulu Başkan Vekili Mustafa Alhat ve Manisa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Arif Koşar’ın elinden aldı.

Zeytindostu Derneği’nin ilkini 5-6 Mart tarihleri arasında Aydın Ticaret Borsası’nda düzenlediği zeytincilik kurslarının ikincisi 15 Nisan tarihinde Manisa Ticaret Borsası’nda devam etti. Zeytincilik Kursu, Manisa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Arif Koşar ve Zeytindostu Derneği Başkan Vekili Mustafa Alhat’ın açılış konuşmalarıyla başladı. Manisalı üreticiler gün boyu süren eğitimlerde, Adnan Menderes Üniversitesi Ziraat Fakültesi Öğretim Görevlisi Yrd. Doç.Dr. Ersel Yılmaz, Bornova Zeytincilik Araştırma Enstitüsü’nden Halil Topuz ve Mehmet Güler ile Balıkesir Üniversitesi Edremit Meslek Yüksekokulu Öğretim Görevlisi Mücahit Kıvrak’tan sulama, bitki besleme, verim artışları, zararlı hastalıklarla mücadele, budama, hasat ve zeytinlerin taşınması konularında bilgi aldılar. Kurs bitiminde eğitimcilere plaketlerle teşekkür eden Manisa Ticaret Borsası Yönetim Kurulu Başkanı Arif Koşar, zeytincilik kursuna katkıları nedeniyle Zeytindostu Derneği Başkan Vekili Mustafa Alhat’tan plaket aldı.

No comments: