Thursday, December 10, 2009

Türk zeytinyağının tanıtımı için kavga

Yeni Asır
10 Aralık 2009,Perşembe


Zeytinyağı İhracatçıları Birliği, zeytinyağının kendileri olmadan tanıtılamayacağını iddia eden Tan'a tepkili

Ulusal Zeytin ve Zeytinyağı Konseyi Başkanı Mustafa Tan'ın Türk zeytinyağının tanıtımında mutlaka konseyin de yer alması gerektiği açıklamaları, ihracatçıların tepkisine neden oldu. Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu yazılı bir açıklama yaparak, Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi'nin resmi bir kurum olduğunu ve herhangi bir şaibesi bulunmadığını ifade ederken, UZZK Başkanı Mustafa Tan, "Bizim içinde olmadığımız bir tanıtım, Türk zeytinyağının tanıtımı olamaz" dedi.
Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu'ndan yapılan yazılı açıklamada, "ZZTK, 30 Nisan 2007 tarihinde Dış Ticaretten Sorumlu Devlet Bakanlığı'nın müsaadesi ile kurulmuştur. Başkanı Dış Ticaret Müsteşarlığı'ndan Tarım Dairesi Başkanıdır. Yönetim Kurulu'nda Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu'ndan 4 arkadaşımız görevlidir. Bütçesi Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği üyelerinden toplanan paradır. Başarısı ve başarısızlığı ile ilgili kendi üyelerinin ve/veya paydaşlarının fikirlerini önemser" denildi.

No comments: