Thursday, February 17, 2011

HAKAN ÖZDOLGUN EZZİB’TE YÖNETİM KURULU BAŞKAN YARDIMCISI OLDU

17 Şubat 2011,Perş.

Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı’na Hakan Özdolgun seçildi. EZZİB Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı Yeniçağ Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş. Temsilcisi Mustafa Gökalp’in istifası nedeniyle boşalmıştı. Hakan Özdolgun’un Yönetim Kurulu Başkan Yardımcısı olmasıyla boşalan EZZİB Yönetim Kurulu Muhasip Üyeliği’ne ise İsmet Önal seçildi. Bundan sonraki süreçte EZZİB Yönetim Kurulu’nda Yeniçağ Gıda Sanayi ve Ticaret A.Ş.’nin yeni temsilcisi Ayhan Bakan ise Yönetim Kurulu üyesi olarak görev yapacak.

Türkiye’deki tüm zeytin ve zeytinyağı ihracatçılarını tek çatı altında toplayan Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği’nde Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığı görevine getirilen Hakan Özdolgun, 1961 yılında İzmir’de doğdu. Boğaziçi Üniversitesi, İdari Bilimler Fakültesi Mezunu olan Özdolgun, 1998 yılından beri zeytinyağı sektöründe bulunuyor. Halen, Kozmopolitan Gıda San. ve Tic. A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanlığı görevini sürdüren Özdolgun, Evli ve bir çocuk babası, İngilizce ve Almanca biliyor. Özdolgun, aynı zamanda Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi’nde Yönetim Kurulu Üyeliği görevini sürdürüyor.

No comments: