Friday, September 19, 2008

EDREMİT ZEYTİNYAĞI TADIM PANELİSTİ EĞİTİMİ

Edremit Ticaret Borsası ve Edremit Ticaret Odası sponsorluğuyla 16-17-18 Ekim tarihlerinde Edremit'te düzenlenecek Zeytinyağı Tadım Panelisti Eğitimi için kayıtlar alınmaya başlanmıştır.

Edremit Tic. Odası ve Edremit Tic. Borsası üyeleri için eğitim ücreti 400 YTL dir. Uzmanlık eğitimi olan Edremit eğitimi, daha öncesinde herhangi bir kurumdan temel eğitimi almış olan tüm zeytindostlarının katılımına açıktır.

Daha kaliteli üretim yapmak, ulusal ve uluslararası pazarda daha güçlü rekabet edebilmek ve tağşişle daha kolay mücadele etmek için tüm sektör üyeleri zeytinyağı tadım yöntemleri ve ilgili kriterleri öğrenmeye davet edilmekte.

Ülkü ÜLKEN Zeytindostu DerneğiTadım Panelisti Eğitim Moderatörü

Eğitim başvuru adresi: Zeytindostu Derneği - Sedef Hanım:
Tel.:0232 4220102
e-mail: sedefc.seven@gmail.com , ulku@aydin-gidalab. com

No comments: