Tuesday, September 02, 2008

Zeytin Tüneli Otobüsünün açılışı Kars’ta Vali tarafından Yapıldı!

Akhisar Haber
02 Eylül 2008,Salı


Akhisar Zeytin ve Zeytinyağcılar Derneği tarafından organize edilen Akhisar Ticaret ve Sanayi Odasının (ATSO) desteklediği "Zeytin Tüneli" Zeytin ve Zeytinyağı tanıtım otobüsünün açılışını Kars Valisi Mehmet Ufuk Erden ve Kars Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ali Güvensoy tarafından yapıldı.....

Zeytin Tüneli Otobüsünün açılışı Kars'ta Vali tarafından Yapıldı!

Akhisar Zeytin ve Zeytinyağcılar Derneği tarafından organize edilen Akhisar Ticaret ve Sanayi Odasının (ATSO) desteklediği "Zeytin Tüneli" Zeytin ve Zeytinyağı tanıtım otobüsünün açılışını Kars Valisi Mehmet Ufuk Erden ve Kars Ticaret ve Sanayi Odası Başkanı Ali Güvensoy tarafından yapıldı.

Zeytin ve zeytinyağının önemine değinen Kars Valisi Mehmet Ufuk Erden;" Akdeniz mutfağının vazgeçilmezi zeytin ve zeytinyağının sağlık açısından çok önemli olduğunu söyledi. Akhisar Zeytin ve Zeytinyağcılar Derneğinin düzenlemiş olduğu "Zeytin Tüneli" Zeytin ve Zeytinyağı tanıtım otobüsünün Türkiye turunun Kars'tan başlatılmasından dolayı çok memnun oldum. Zeytinin hem zeytinyağının hem de Akhisar Zeytininin tanıtımının hayırlı olmasını diliyorum" dedi.

Akhisar Zeytin ve Zeytinyağcılar Derneği Başkanı Ahmet Gezgin;" Akhisar Zeytin ve zeytinyağını tanıtımını yaptığımız"Zeytin Tüneli" Zeytin ve Zeytinyağı tanıtım otobüsünü Kars Valimiz Sayın Mehmet Ufuk Erden ve Kars Ticaret ve sanayi Odası Başkanı Ali Güvensoy tarafından açılışı yapıldı. Üç gün süren Kars ziyaretimiz, yarın Ardahan'a giderek devam edeceğiz "dedi.

1 comment:

yeşil zeytin said...

Bu güzel zeytin haberi için teşekkürler.