Thursday, August 28, 2008

3 günde 7 bin kişi tattı

Haber Ekspres
28 Ağustos 2008,Perş.


Markalarının tanıtımı ve zetinyağının faydalarını anlatmak için fuarda stand açan yeni zeytinyağı markası Efendioğulları, 3 günde yaklaşık 7 bin kişiye tadım yaptırdı.

Çok kısa bir süre önce gıda sektörüne ambalajlı zeytinyağı ürünleri ile giren Efendioğulları Zeytinyağları, fuardaki standlarında tadım yaptırıp markalarını tanıtırken, dağıttıkları broşürlerle de zeytinyağının yararlarını anlatıyor. Amaçlarının zeytinyağını tanıtmak ve tüketimi arttırmak olduğunu söyleyen Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Yaşar, "Hedefimiz kişi başı 900 gram olan zeytinyağı tüketimini 3-4 kiloya çıkarmak. Fuarda 3 günde 7 bin kişiye tadım yaptırdık. 9 günde hedefimiz 50 bin kişiye ulaşmak" dedi.

Yılda bir milyar dolar bitkisel yağ ithal edildiğini vurgulayan Yaşar, "Zeytinyağı yüzde yüz kendi sermayemiz. Fakat insanlarımız henüz bu konuda bilinçli değiller, bu da tanıtım eksikliğinden kaynaklanıyor. Biz bu sektöre girdiğimizde tanıtım hemen hemen sıfırdı. Bu konuda tanıtım misyonunu üstlenmek istiyoruz. Türkiye geçen sezon hem yok yılını hem de kuraklığı yaşadı. Bu nedenle üretim çok az oldu. Ama yeni sezonda, ürün verecek yeni ağaçlarla beraber rekor miktarda üretim bekleniyor. 5 yıl içinde 500 bin tona ulaşması beklenen bu rekolteyi değerlendirmenin tek yolu iyi tanıtım. İşte bu nedenle kapsamlı tanıtıma acilen başlamalıyız" diye konuştu.

No comments: