Friday, September 21, 2007

101 Yaşındaki Dedenin Çok Yaşama Sırrı: Az Yemek, Çok Gezmek


(AT-SŞ-MŞ-MEF-Y)(İhlas Haber Ajansı) 20.09.2007

Sabah kahvaltılarında ekmeğini zeytin yağına bandığını ve tarhana çorbası yediğini belirten Hüseyin Karakaya, "Hayatım hep köyde geçti. Kendi ellerimle 400 zeytin ağacı yetiştirdim.

Balıkesir'in Burhaniye ilçesinde yaşayan 101 yaşındaki Hüseyin Karakaya, bir asrı deviren ömrünü az yemek ve çok gezmeye borçlu olduğunu söyledi.

Hayatının hiç bir döneminde içki ve sigara içmediğini belirten Karakaya, çay ve kahve de içmediğini bildirdi. Sabah kahvaltılarında ekmeğini zeytin yağına bandığını ve tarhana çorbası yediğini belirten Hüseyin Karakaya, "Hayatım hep köyde geçti. Kendi ellerimle 400 zeytin ağacı yetiştirdim. 12 yıl önce eşim Makbule'yi kaybettim. Son zamanlarda ilçe merkezinde oturan kızlarım Seyhan ve Ceyhan'ın yanında kalıyorum. Allah'a çok şükür sıhhatim iyi. Bu güne kadar önemli rahatsızlığım olmadı. İlçede gezip dolaşıyorum. Hayatım boyunca hep az yedim ve çok gezdim. Uzun ve sağlıklı yaşamımı da buna borçluyum. Hiç alkol ve sigara içmedim. Hamdolsun çok iyiyim" dedi.

No comments: