Friday, July 11, 2008

EZZİB BAŞKANLIĞINA ALİ NEDİM GÜRELİ YENİDEN SEÇİLDİ

Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği’nde Yönetim Kurulu Başkanlığı’na Ali Nedim Güreli tekrar seçildi. 26 Haziran 2008 Perşembe günü yapılan Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Genel Kurul Toplantısı’nda seçilen yönetim kurulu ilk toplantısını yaptı ve görev dağılımını gerçekleştirdi.

Nejat Atalan Dış Ticaret A.Ş. firmasını temsilen yönetim kuruluna giren Ali Nedim Güreli, Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkanlığı’na tekrar seçilirken, Ece Zeytinleri Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Gökalp, Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu Başkan Vekili olmanın mutluluğunu yaşadı.

Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği’nde, önümüzdeki dönemde Emin Demirci, Davut Er, Hakan Özdolgun, Muhittin Ekiz, Emre Uygun, İsmet Önal ve M. Kadri Gündeş Yönetim Kurulu üyesi olarak, Metin Ölken ve Ali Aydın Denetim Kurulu üyesi olarak görev alacaklar.

Dış Ticaret Müsteşarlığı ve Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği’nin ortaklığı ile kurulan Zeytin ve Zeytinyağı Tanıtım Komitesi Yönetim Kurulu’nda ise Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği’ni, Hakan Özdolgun, Metin Ölken, Davut Er ve M. Kadri Gündeş temsil edecekler.

No comments: