Wednesday, April 16, 2008

Eto'dan Tanıtım Atağı


İHA
16 Nisan 2008,Çarşamba


Edremit Ticaret Odası (ETO) Başkanı Erol Ürer, yeni pazarlar bulabilmek için tanıtım atağı başlattıklarını açıkladı.
Oldukça sıkıntılı bir dönemden geçildiğini kaydeden Ürer, bu sıkıntılı dönemde ayakta kalmanın ve kazanç elde edebilmenin en geçerli yolunun tanıtım olduğunu söyledi. Edremit Ticaret Odası'nın 17, 18, 19 Nisan 2008 tarihlerinde İstanbul Fuar Merkezi'nde ikincisi düzenlenecek olan Anatolive Avrasya Zeytin, Zeytinyağı ve Prosesleri Fuarı ve kongresine katılacağını bildiren Ürer, hazırlanacak olan stantta Edremit'ten 11 firmanın yer alacağını ifade etti. Firmaların seçimi, hazırlanması, yapılan yenilikler, piyasanın genel durumu ve esnafın yapması gereken çalışmalar hakkında bilgiler veren ETO Başkanı Erol Ürer, tanıtım ve reklamın şart olduğunu belirtti. ETO olarak Edremit'in tanıtımı için çeşitli çalışmalar yaptıklarını kaydeden Ürer, bunların meyvelerini toplamaya başladıklarını belirterek, "Yaptığımız çalışmalar bizi Türkiye'de bulunan 360 Ticaret Odası arasında ilk on sıraya yükseltti. Birçok kurumun danışmanı haline geldik. Birçok esnaf arkadaşımızın ticari açıdan zor günler yaşadığı bir gerçek. Bunun aşılması için yenilikler ve tanıtım şart. ETO olarak tanıtıma büyük önem veriyoruz. Bölgemizin tanıtımı için büyük gayret içindeyiz" dedi.

No comments: