Friday, May 30, 2008

Küçükbay'ın kurucusu 4'üncü yılında anıldı

Yeni Asır
30-Mayıs-2008,Cuma


Orkide markalı ürünleriyle sıvı yağ pazarının yüzde 15'ini elinde bulunduran Küçükbay Yağ Sanayi ve A.Ş.'nin kurucusu ve onursal başkanı Hacı Akif Küçükbay, vefatının dördüncü yılında anılıyor.

İlkokul yıllarında dedesinin yanında pazarcılık yaparak ticarete giren ve 1978 yılında Bornova'ya kurduğu sıvı yağ tesisiyle sanayiciliğe geçen Hacı Akif Küçükbay, bugün günlük bin tonluk üretimi ve 80 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla dünyanın sayılı sıvı yağ markaları arasına yerleşen Orkide'nin temellerini attı; sabır, girişimci ruh ve dürüstlükle örülü 66 yıllık ömrüne pekçok başarı sığdırdı.

EĞİTİM YATIRIMI
"Ticarette borca girme, peşin al, peşin sat" ilkesiyle, Orkide'yi yurtiçinde ve yurtdışında tanınan ve güçlü bir marka haline getiren Akif Küçükbay, ilerleyen yaşına rağmen çalışmaya ve Orkide'nin yeni başarılarında pay sahibi olmaya devam ediyordu.

Sağlığında, yarınların güvencesi çocuklar için bir eğitim yatırımı hedefleyen ve bu amaçla yaptırılacak Orkide İlköğretim Okulu'nun protokol törenine katılan
merhum Akif Küçükbay'ın düşü, vefatından çok kısa bir süre sonra oğulları Ahmet Küçükbay ve Halil küçükbay tarafından gerçekleştirilmiş ve Orkide İlköğretim Okulu 2004 -2005 eğitim - öğretim yılında Bornova'da Milli Eğitim'in hizmetine sunulmuştu.
Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay ve Yönetim Kurulu Üyesi Halil Küçükbay, "Aramızdan ayrılışının dördüncü yılında şükranla andığımız babamız Hacı Akif Küçükbay'ın, ticaretteki dürüstlük ilkesi ve girişimci kişiliği, bizim için en büyük mirastır. Ondan aldığımız hizmet bayrağını daha da yukarılara taşımak için çalışıyoruz" ifadesini kullandı.

No comments: