Thursday, May 22, 2008

Yağ sektörü fuarda buluştu

Yeni Asır
22 Mayıs 2008,Perşembe


Bursa'daki etkinliğe katılan Orkide çok sayıda alıcıyla görüşme yaptı

Orkide markalı ürünleriyle sıvı yağ pazarının yüzde 15'ini elinde bulunduran Küçükbay Yağ Sanayi A.Ş, TÜYAP Bursa Fuarcılık, Bursa Büyükşehir Belediyesi ve Bursa Ticaret ve Sanayi Odası'nın desteğiyle düzenlenen "Bursa Gıda - Gıda Tek 2008" Fuarı'nda büyük ilgi gördü. TÜYAP Bursa Uluslararası Fuar ve Kongre Merkezi'nde gerçekleştirilen ve sektörün büyük kuruluşlarını buluşturan fuarda Orkide, sıvı yağ ve margarindeki geniş ürün yelpazesini sergiledi.

4 GÜN SÜRDÜ
Gıda ve gıda teknolojileri sektöründe, üretici firmaların pazar payını artırması, yeni ürün ve teknolojilerini tanıtması, ülke ticaretinin gelişmesi ve uluslararası platforma taşınmasını amaçlayan ve 4 gün süren organizasyona yurtiçi ve yurtdışından alım heyetleri katıldı. Küçükbay A.Ş. Satış ve Pazarlama Müdürü Kaya Büker, Orkide'nin iç pazarda 81 ile yayılan güçlü bayi ağıyla hedeflerini her yıl yükselttiğini söyledi.

MARKA TANITIMI
Fuarda çok sayıda alıcıyla olumlu görüşme yaptıklarını belirten Büker, Orkide'nin marka bilinirliğinin yurt genelinde hızla arttığını ifade etti. Yurtiçi ve yurtdışı fuarlarının marka tanıtımına önemli katkı sağladığını kaydeden Büker, Orkide markasını ulusal ve bir dünya markası yapan unsurların, kalite, ileri teknoloji, ürün çeşitlendirme ve yüksek kapasite olduğunu belirtti.

SİSTEM YÖNETİMİ
Orkide Yağları'nın Temmuz 2007'de ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi belgesini de almaya hak kazandığını vurgulayan Kaya Büker, şöyle devam etti: "ISO 9001: 2000 kalite yönetim sistem belgesinin yanı sıra ISO 22000 standardını da uygulamaya başladık. ISO 22000, interaktif iletişim, sürekli iyileştirme, sistem yönetimi, güncelleme, gıda güvenliği tehlike kontrolü, ön koşul gerekliliklerini ve HACCP planları konularını kapsıyor. İşletmelerin tüm dünyada ticaret yapmasını kolaylaştırıyor. Ürün güvenliği ve kalitesine olan inancı güçlendiriyor. ISO 22000 standardıyla, yurtiçi ve yurtdışında hedef pazarlarımızdaki yükselişimiz daha da ivme kazandı."

No comments: