Friday, March 14, 2008

Didim'de Ağaçlandırma Kampanyası Sürüyor


İHA
14 Mart 2008,Cuma


Türkiye genelinde başlatılan ağaçlandırma seferberliğine "Bir Ağaç Dikene Bir Ağaç da Bizden" çalışması ile destek veren Didim Kaymakamlığı, ağaç dağıtımına devam ediyor. Son olarak Yalıköy'de 7 bin 250, Denizköy'de ise 2 bin 500 adet zeytin fidanı dağıtıldı.

Ülke genelinde başlatılan ve Didim'de, Aydın Valisi Mustafa Malay'ın Belediye tarafından tahsis edilen alana 2 bin çam fidanı dikimi ile başlatılan ağaç dikim kampanyasına, Didim Kaymakamlığı farklı bir katılım sağlayarak kampanya içinde kampanya oluşturdu. Didim Kaymakamı Ali Katırcı tarafından başlatılan "Bir Ağaç Dikene Bir Ağaç da Bizden" kampanyası kapsamında 15 bin ağaç dikimi gerçekleşti.

Ağaç dikim kampanyası hızla sürerken, Yalıköy'e 7 bin 250, Denizköy'e 2 bin 500 ağaç olmak üzere toplam 9 bin 750 adet zeytin fidanı vatandaşa dağıtıldı.

Fidan dağıtımına katılan Kaymakam Katırcı; "Bir fidan dikene bir fidan da kaymakamlıktan kampanyamız ilgi gördü. Hedefimiz bu ay içerisinde 30 bin fidan dikmek" dedi.

No comments: