Tuesday, March 25, 2008

'Hileli zeytinyağı' hattı ilgi görmedi


Haber Ekspres
25 Mart 2008,Salı


Aydın'da Ticaret Borsası tarafından zeytinyağında hilenin önüne geçilmesi için açılan "Alo Tağsiş" (hileli zeytinyağı) hattı ilgi görmedi.

Aydın Ticaret Borsası Başkanı Aydın Ağababaoğlu, yaklaşık 2 ay önce zeytinyağında hilenin önüne geçmek amacıyla Aydın Ticaret Borsası bünyesinde belirledikleri santral numarasına sadece bir tüketici ile bir tüccarın ihbarda bulunduğunu söyledi.

Vatandaşların bu telefonu aramaları durumunda her türlü şikayet konusunu aktarabileceklerini söyleyen Ağababaoğlu, "Halkımız 'benden olmasın kimden olursa olsun' düşüncesi ile hareket ediyor. Bu çok yanlış. Halkın sağlığı ile oynanmasına, Aydın'ın adının bu şekilde kirletilmesine göz yumulmamalı. Bize ihbarda bulunanların isimleri saklı kalıyor. Bu konuda kimsenin endişesi olmasın" dedi.

Vatandaşların şikayetlerini "211 50 00" nolu telefona yapabileceklerini belirten Ağababaoğlu, daha sağlıklı ürün tüketilmesi için vatandaşların çekinmeden kendilerini arayabileceklerini belirterek, "Aydın Ticaret Borsası olarak kaliteli ürünlerin ortaya çıkması, pazarda yerini alması için gayret sarf ediyoruz. Bu gayretimize vatandaşımızda yardımcı olmalı"şeklinde konuştu.

1 comment:

Anonymous said...

Ne kadar saçma ve komik bir duyuru. "Halk ilgi göstermedi", tabiki göstermez. Ne bekliyorsunuz, herkesin evine bir tane HPLC cihazı alıp aldığı zeytinyağını analiz etmesini mi? Bu kontrolü yapan tüketici olamaz. Bu sizin işiniz. Alıp inceleyeceksiniz ve ceza almalarını sağlayacaksınız. Ne yapacaksınız insanlar size şikayet ettiklerinde? Şikayet edeni koruyacak mısınız, parasını geri almasını sağlayacak mısınız, tağşiiş yapana ceza verebilecek misiniz? Bence cevap koskoca bir HAYIR. Sonra da kimsede suç bulmayın aramadılar diye.