Saturday, June 14, 2008

Adatepe Öyküleri




















Oğlak Yayınları tarafından yayımlanan Zeytin kitabının yazarlarından Mahmut Boynudelik, bu kez öykü kitabıyla edebiyatseverlerin karşısında...

Birbirinden etkileyici çizimleriyle Sahir Erdinç'in katkıda bulunduğu öyküler,okurları Adatepe'nin büyülü güzelliğine sürüklüyor. Yaz sıcağında bu öyküleri
okurken kendinizi Adatepe'de hissedeceksiniz.


Tanıtım

Bir gün yollar beni Adatepe köyüne götürdüğünde bir arayışın içindeydim fakat neyi, nereyi aradığımı bilmiyordum. Deniz kıyısından ayrılan toprak yol tepelere doğru kıvrılarak çıkıyordu. Biraz sonra deniz boyunca uzanan karayolu da, denizin kendisi de gözden kayboldu. Kendimi alemi seyretmek için yükseklere çıkan dervişe benzettim...

Önceleri doşarıdan gelmiş bir yabancı olarak yaşadığım bu köy aslında deniz kıyısındaki toprak yola saptığımda beni içine çekmişti. Adatepe'de köy kahvesine gittiğim ilk akşam bir yanımla kendimi bu köye ait hissettim...

Adatepe köylüleri ne beni kendilerinden saydılar ne de köye gelip geçen yabancılarla bir tuttular. İlk günden itibaren sofralarını ve yüreklerini paylaşmaktan geri durmadılar...

No comments: