Saturday, June 21, 2008

ZEYTİNDOSTU 1. TADIM PANELİSTİ EĞİTİMİ TAMAMLANDI‏

Zeytindostu Derneği tarafından Bornova Zeytincilik Araştırma Entitüsü'nde organize edilen, ilki 16-17-18 Haziran, ikincisi ise 19-20-21 Haziran günleri gerçekleştirilen, 1. Ulusal Tadım Panelisti Eğitimi'nin iki etabı da tamamlandı.

Başarılı olan kursiyerler törenle belgelerini aldı.

Tadım Panelisti Eğitimi Sonuçları-1‏

Ülkü ÜLKEN
Zeytindostu Derneği
Tadım Eğitimi Moderatörü


1.Ulusal Zeytindostu Tadım Panelisti Eğitimi'nin ilk ayağı olan deneyimsiz tadımcı adaylarının eğitimi 16-18 Haziran tarihlerinde Zeytincilik Araştırma Enstitüsü'nde başarılı bir şekilde tamamlanmıştır. Eğitime toplam 32 tadımcı adayı katılmıştır.Bu adaylardan 20 kişi eğitimi başarılı bir şekilde tamamlayarak "Başarı Sertifikası" almaya hak kazanmıştır. Eğitimi başarıyla tamamlayan kursiyerlerimizin isimleri ve aldıkları puanlar başarı sırasına göre şöyledir;

Bahar TAPKAÇ-----------------05
Sevim DİDAR--------------------07
Hanife TELLİ KARAMAN----09
Mustafa ALHAT----------------12
Banu BAHAR--------------------12
Gülce DURMAZ----------------12
Gözde DEDEOĞLU----------12
Mustafa ÖNGÜN---------------13
Yaman BENLİOĞLU----------14
Serkan ERSAYGI--------------14
Fahri SEMERCİ-----------------18
Meltem KURTSAN-------------19
Gökhan BÖCEKLİ--------------19
Mehmet EFE---------------------22
Fatih DRAMAN------------------23
Ata KİNSİZER-------------------23
Semih SABUNCU---------------23
Oya KÖSEOĞLU----------------27
Leyla GÜRPINAR---------------27
Mirace TAŞÇI--------------------31

Tüm tadımcı adaylarımızın aldıkları eğitimi zamanla deneyimleriyle pekiştirmelerini umuyor ve bundan sonraki süreçte de başarılarının devamını dileyerek katılımları ve gösterdikleri performans için teşekkür ediyorum.

No comments: