Saturday, June 28, 2008

MARMARABİRLİK, İHRACATÇI BİRLİKLERİNİN GENEL KURULLARINA DAMGASINI VURDU

İHA
28 Haziran 2008,Cumartesi


Uludağ Yaş Sebze Meyve İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu'nda temsil edilen Marmarabirlik, genel kurulda yapılan seçimlerde yeniden yönetimde yer alırken, Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Refi Taviloğlu, Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Genel Kurulu'nda divan başkanlığına seçildi.

İhracatçı birliklerinde genel kurullar tamamlandı. İhracatının yarısını Uludağ Yaş Sebze Meyve İhracatçıları Birliği, yarısını da Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği kanalıyla yapan Marmarabirlik, iki birliğin genel kuruluna da damgasını vurdu. Uludağ Yaş Sebze Meyve İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu'nda temsil edilen Marmarabirlik, genel kurulda yapılan seçimlerde yeniden yönetimde girdi. Genel kurulda, genel müdür İsmail Muzaffer Eren'in temsil ettiği Marmarabirlik, kullanılan 29 oydan 27'sini aldı. 28 oyla Onkel dış ticaret ilk sırada yer alırken, UİB Yaş Sebze Meyve İhracatçıları Birliği başkanlığını yürüten Yavuzlar Gıda'nın sahibi Mustafa Ulusoy, 14 oyla son sırada yer aldı. Yedek liste sınırında 14 oy alan Sarılar Ambalaj ile Yavuzlar arasındaki kurayı Mustafa Ulusoy'un şirketi kazandı. UİB Yaş Sebze Meyve İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu, Onkel dış ticaret, Marmara zeytin tarım satış tooperatifleri birliği, Vitamin gıda, Çağkan zirai ilaç sanayi, Alara tarım ürünleri, Figer meyve sebze müşavirlik, Aşkar tarım, Okumuş İthalat ve İhracat, Yavuzlar Gıda'dan oluştu.

İzmir'de gerçekleştirilen Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Genel Kurulu'nda da divan başkanlığına Marmarabirlik Yönetim Kurulu Başkanı Refi Taviloğlu seçildi. Açılış konuşmasını yapan Taviloğlu, genel kurulda alınacak kararların, sektörün sorunlarının aşılmasına katkı sağlamasını diledi. Daha sonra Zeytin Zeytinyağı Tanıtım Komitesi tarafından hazırlattırılan ve lansmanı Devlet Bakanı Kürşad Tüzmen tarafından yapılacak olan tanıtım filmi izlendi. 197 oyun kullanıldığı seçim sonucunda Ege Zeytin ve Zeytinyağı İhracatçıları Birliği Yönetim Kurulu şu şirketlerden oluştu:

Nejat Atalan dış ticaret, Olivos dış ticaret, Yeniçağ gıda sanayi, Günkar gıda ithalat ve ihracat, Eroğlu, Orhanoğlu gıda sanayi, Uygun rafine yağ sanayi, İdealim gıda konservecilik ve Ekiz yağ ve sabun sanayi.

No comments: