Tuesday, June 17, 2008

AYVALIK ZEYTİNYAĞLARI AVRUPA’DA DERECEYE GİRDİ

Gila BENMAYOR
Hürriyet
17 Haziran 2008,Salı


HEM iş, hem tatili kapsayan bir haftanın son iki günü Ayvalık’taydım.

Ayvalık Ticaret Odası Başkanı Rahmi Gençer’den aldım müjdeyi.

Almanya’nın önde gelen gurme dergisi Der Feinschmecker’in Hamburg’da düzenlediği zeytinyağı tadım yarışmasında Ayvalık’tan dört marka dereceye girmeyi başarmış.

Laleli, Has Ada, Ayvada ve Özgün zeytinyağlarının adları tirajı 1.5 milyonun üzerinde olan bu gurme dergisinin sayfalarında geçiyor.

Rahmi Gençer haklı olarak Ayvalık zeytinyağlarının Avrupa’da adlarını duyurmalarından mutlu.

"Önümüzdeki yıllarda daha çok zeytinyağı markasıyla tadım yarışmasına katılmayı istiyoruz" diyor.

Coğrafi işaretleme için yıllarca mücadele eden ve bunu elde eden Ayvalık’ın ne kadar doğru bir iş yaptığını Almanya’daki tadım yarışması ortaya koymuş oldu.

No comments: