Saturday, January 05, 2008

Zade lezzeti Amerikan mutfağında


Merhaba Gazetesi
06 Ocak Pazar 2008


Ülkemizde gıda sektöründe birçok yönetim sistemi belgesini ilk alan marka olma unvanını elinde bulunduran Zade; dünya mutfaklarının pek çoğunda olduğu gibi Amerikan mutfaklarında da beğeniyle kullanılmaya başlandı.

ZADE; DÜNYA STANDARTLARINDA ÜRETİM YAPIYOR
2005 yılında dünyada ilk defa ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı ile kalitesini belgelendiren yağ firması. Son olarak BRC Food belgesi almaya hak kazandı.
4 kıtaya yaptığı ihracatıyla, kalitesini dünya mutfağında tescilleyen Zade; zeytinyağı pazarının en zorlu ülkelerinden kabul edilen Amerika'ya kendi markasıyla yaptığı ihracat ile önemli bir başarıya imza attı.
Son yıllarda kapasitesini artırarak ihracat hamlesine başlayan Zade’nin üçüncü kuşak Yönetim Kurulu Üyesi Kadir Büyükhelvacıgil, Amerikan pazarına ihracata başlamış olmalarından duyduğu memnuniyeti dile getirerek; "ZADE Olive Pomace Oil markamızla gerçekleştirdiğimiz bu ihracatı hem şirketimiz hem ülkemiz için önemli bir açılım olarak görüyorum. Yine aynı ürünle Uzak Doğu, Japonya, İngiltere, Çin ve Kore pazarlarına da 2008 yılı içerisinde de girmeyi hedeflediklerini" söyledi.
Büyükhelvacıgil; “Zade; dünya standartlarında üretim yapan ve 2005 yılında dünyada ilk defa ISO 22000 Gıda Güvenliği Yönetim Sistemi Standardı ile kalitesini belgelendiren yağ firmasıdır. Son olarak BRC Food belgesi aldıklarını” sözlerine ekledi.

TÜRK ZEYTİNYAĞININ TANITIMINA KATKI
Dünyadaki kullanımı giderek yaygınlaşan, sağlıklı ve doğal besin kaynağı olan zeytinyağının Akdeniz ülkelerinde "Kalbin dostu ve arkadaşı" gibi sloganlarla reklamı yapılıyor. En büyük zeytin ve zeytinyağı üretici ülkeleri arasında yer alan Türkiye ise markalı ürün sahibi olmamasının Dünya pazarında sıkıntılarını yaşıyor. Bu dönemde kendi markası ile zeytinyağı ihracatı yapan Zade, ülkemiz zeytinyağı tanıtımına da büyük katkı sağladı.
Bitkisel yağ rafinasyon tesisi olarak en yeni teknolojiyi kullanan Zade; pazara Miksvit Yemeklik Bitkisel Yağ ve Soyalin Soya Yağı markalarıyla da yeni ürünler sundu.

No comments: