Friday, January 18, 2008

Zeytın ve Zeytınyagının Tanıtım Fılmı Cekılecek


İhlas Haber Ajansı
18 Ocak 2008 Cuma


Turkiye, zeytin ve zeytinyagini dunyaya en iyi sekilde gosterebilmek amaciyla tanitim filmi cektiriyor.

Tanitim filminin cekimlerine Canakkale'de basladiklarini belirten yapimci Hasan Ayla, "Disisleri Bakanligi Dis Ticaret Mustesarligi tarafindan cektirilen filmde zeytin ve zeytinyagin tanitimi yapilacak. Canakkale'den basladigimiz tanitim filmi cekimlerimiz 1 ay surecek. Canakkale disinda Turkiye'nin en onemli tarihi ve turistik yerleri arasinda bulunan Efes, Nemrut ve Aspendos'ta da cekimler yapacagiz. Bu cekimlerde bir yandan zeytin ve zeytinyagimizin tanitimini yaparken, diger yandan da tarihi ve turistik yerlerimizi butun dunyaya gosterecegiz. 2.5 ve 7.5 dakikalik iki ayri bolum halinde yapilacak tanitim filmi cekimlerimizde bir de manken rol alacak. Tanitim filmi ise onumuzdeki aylarda dunyanin dort bir yanindaki ulkelerde gosterime gidecek" dedi.

No comments: