Thursday, November 08, 2007

Küçükbay, yeni ülkelerle ihracat anlaşmaları yaptı


Yeni Asır
8 Kasım 2007, Perşembe


15. ULUSLARARASI GIDA FUARI'NDAKİ STANDI UĞRAK YERİ OLDU

Orkide markalı ürünleriyle pazarda söz sahibi olan Küçükbay A.Ş, bayileriyle buluşurken, İran, Bahreyn, Suriye ve Türki Cumhuriyetleri'ne de ürün gönderecek


Orkide markalı ürünleriyle sıvı yağ pazarının yüzde 15'ini elinde bulunduran Küçükbay Yağ Sanayi A.Ş, İstanbul CNR EXPO Center'da düzenlenen 15'inci Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı'nda ihracattaki üstünlüğünü bir kez daha kanıtladı.
Günlük bin tonluk üretim kapasitesiyle yurtiçinde 81 ilde 74 bayiyle güçlü bir satış pazarlama ağı kuran; 75 ülkeye gerçekleştirdiği ihracatla dünya markası haline gelen Orkide Yağları'nın fuardaki renkli standı, yerli ve yabancı kuruluşların uğrak yeri oldu.

Geniş ürün yelpazesi
Fuarda bayileriyle buluşan ve ihracattaki güçlü kadrosuyla yeni ülke ve pazarlar konusunda önemli adımlar atan Orkide Yağları, İran, Bahreyn, Suriye ve Türki Cumhuriyetler'den katılan kuruluşlarla yaptığı verimli görüşmeleri ihracat bağlantılarıyla sonuçlandırdı.
4 gün süren fuar boyunca yurt çapındaki bayileriyle ikili görüşmeler yapan Orkide Yağları, geleneksel Türk lokmasını tanıttı; zeytinyağı tadımı yaptırdı.
Orkide Yağları'nın sıvı yağ ve margarindeki geniş ürün yelpazesi, profesyonel ziyaretçilerin beğenisini topladı.
Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, Satış ve Pazarlama Müdürü Kaya Büker, Dış Ticaret Müdür Yardımcısı Gani Halilibrahim, Reklam ve Halkla İlişkiler Sorumlusu Ercan Erol, İhracat Satış Sorumlusu Hamide Tunçsiper, Endüstriyel ve Profesyonel Yağlar Satış Sorumlusu Müfit Kantarcı'dan oluşan Orkide yöneticileri, fuar boyunca başarılı sunumlar yaptı.

Başarılı olduk
Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay, İstanbul CNR EXPO Center'da düzenlenen 15'inci Uluslararası Gıda Ürünleri ve Teknolojileri Fuarı'nın
sektörün önemli buluşma noktalarından birini oluşturduğunu kaydetti. Küçükbay, Orkide'nin yurtiçinde ve yurtdışında tanınmış bir marka olmasında
fuarların ve tanıtım organizasyonlarının önemli yer tuttuğunu söyledi.
2007 yılını iç piyasa ve ihracatta parlak başarılarla tamamladıklarını ifade eden Küçükbay A.Ş. Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Küçükbay sözlerini şöyle sürdürdü:
"İstanbul Sanayi Odası'nın açıkladığı listede 2005 yılında 268'inci olurken; 2006 yılında 59 basamak birden yükselerek Türkiye'nin en büyük 209'uncu sanayi kuruluşu unvanını aldık. Dünya markası olma yolunda önemli adımlar attık. İhracatta son yıllarda hızlı bir yükseliş sergiledik. 2006 ve 2007 yıllarında hedef pazar anlamında pek çok yeni ülkeye ihracat yapma başarısını göstererek, ihracat yaptığımız ülke sayısını 75'e çıkardık. 2007 yılında zeytinyağı, diğer yemeklik yağ ve margarin grubunda ihracat hedeflerimizi büyüttük. Nüfus yoğun pazarlarda iddialıyız. 2007 ihracatımız 60 milyon dolar olarak gerçekleşecek. 2006 yılında 140 milyon dolar olan ciromuz da, 2007 yılında 180 milyon dolara ulaşacak."

No comments: